eerste verslag - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van reisjenj - WaarBenJij.nu eerste verslag - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van reisjenj - WaarBenJij.nu

eerste verslag

Door: Jorian en Jeroen

12 Maart 2018 | Nederland, Schiphol

Zondagochtend vertrokken we met de auto richting Amsterdam. Daar kwamen nog wat vrienden voor een afscheidsdagje. 's Avonds hebben we ingecheckt bij het hostel Stayokay Vondelpark. Vanaf daar zijn we maandagmorgen door gegaan. Eerst een kopje koffie gedronken, toen nog wat winkeltjes bezocht. Later op de dag zijn we richting schiphol gegaan.
De douane verliep snel en makkelijk. Voor we het wisten waren we overal langs en konden we genieten van Starbucks koffie, wat eten en een biertje.
We zitten nu op een computer vlakbij de gate. Ons eerste vliegtuig richting Londen vertrekt om 20:30. Vanaf Londen vertrekken we richting Guangzhou, China, waar we het laatste vliegtuig pakken richting Cambodja.
Wij hebben er zin in!!

• 12 Maart 2018 - 19:00

Yvonne:

Heel veel plezier jongens! Maak er een onvergetelijke reis van! Ik hoop dat jullie een fijne en veilige reis hebben. Liefs Yv

• 12 Maart 2018 - 19:02

Robert:

Leuk om te lezen! Goede reis straks en heel veel plezier!
    Gr. Robert

• 12 Maart 2018 - 19:08

Rene:

Leuk om jullie zo te volgen. Hele goede reis

• 12 Maart 2018 - 19:12

Gijs:

Veel plezier jongens! Fijne reis! Chúc mù'ng op jullie eersre biertje!

• 12 Maart 2018 - 19:14

Reinier:

Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Een fijne tijd gewenst. Vast wel spannend maar ook echt wel gaaf om mee te maken. Groeten, Reinier

• 12 Maart 2018 - 19:15

Oma :

Lieve Jorian.
    Heel veel plezier gewenst en een hele goede reis. Heel fijn dat we via een blog jullie reis kunnen volgen. Zijn erg benieuwd naar jullie ervaringen en belevenissen. Wees wel voorzichtig. Liefs van Opa en Oma.

• 12 Maart 2018 - 19:16

Mama :

Veel plezier! Goede reis toegewenst!

• 12 Maart 2018 - 19:15

Mama Anette:

Lieve Jeroen, beste Jorian.

Ik wens jullie een hele goede vlucht toe. Fijn dat we zo met jullie mee kunnen genieten.

Liefs, mama, Anette

• 12 Maart 2018 - 19:22

Opa Laan:

Goede reis en doe ze in Cambodja de hartelijke groeten. Ik was er 5 x de afgelopen jaren.

• 12 Maart 2018 - 21:56

Klaske:

Leuk dat jullie ons zo op de hoogte gaan houden. Reizen we vanaf hier met jullie daar mee! Goede reis!

• 12 Maart 2018 - 23:32

Michel #GroetjesaanRoystonDrentge:

Veel plezier maten. En succes met het eten daar.

• 12 Maart 2018 - 23:33

*Drenthe:

Michel

• 13 Maart 2018 - 10:15

Folkert:

Veel plezier jongens, super vet dat jullie dit doen!

kusjes van flok